Uchováváme vzpomínky navěky. Užitečné rady Novinky
Přihlášení

Dodací podmínky


1. Všeobecné ustanovení
 
Tyto dodací podmínky upravují vztah mezi prodávajícím - Centrum služeb Broumov s.r.o. – Tiskárna, se sídlem v Klášterní 225, 550 01 Broumov, IČ: 28796047, DIČ: CZ28796047 a objednavatelem. Objednavatel přijímá platnost těchto podmínek odesláním objednávky z nákupního košíku s potvrzením "Fotoprodukt jsem zkontroloval a s jeho vzhledem souhlasím".


2. Objednávky  
 
Zboží lze objednat přes e-shop www.fotodarky-broumov.cz. Veškeré objednávky, zaslané prostřednictvím tohoto e-shopu, jsou závaznéPokud si objednavatel dodávku nevyzvedne nebo nepřevezme, bude prodávající vymáhat veškeré náklady za výrobu a doručení v plné výši.


3. Způsoby platby
  1. Dobírka - 39 Kč /na Dobírku je možné objednávat pouze do hodnoty 1500 Kč vč. DPH. Po překročení této částky je nutno realizovat platbu přes platební bránu GOPAY.
  2. Osobní vyzvednutí - platva v hotovosti - zdarma. Při Vyzvednutí na pobočce je možné objednávat pouze do hodnoty 2000 Kč vč. DPH. Po překročení této částky je nutno realizovat platbu přes platební bránu GOPAY.
  3. Platba prostřednictvím platební brány GOPAY - zdarma
4. Dodací lhůty a příplatky

Standardní dodací lhůta je do 6 pracovních dnů.

5. Způsoby dopravy
 
Pokud není dohodnuto jinak, může si objednavatel zvolit z těchto způsobů dopravy:
  1. Česká pošta /Balík do ruky/ - 185 Kč.
  2. DPD (do 50 kg, doručení v pracovní dny od 8. - 17. hodin) - 115 Kč.
  3. Při objednávce nad 2500 Kč vč. DPH je dopravné/poštovné ZDARMA.
  4. Vyzvednutí na provozovně Centrum služeb Broumov s.r.o. – Tiskárna, Přadlácká 89 /areál VEBA/ 550 01 Broumov - zdarma
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

5. Poškození, reklamace a vyzvednutí zásilky
Kupující je povinen při dodání zásilky překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky – množství, poškození zásilky apod., podle přiloženého přepravního listu.
Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou.
Je-li obsah zásilky poškozen, vyplňte do 2 dnů reklamační formulář – buď na stránkách přepravní společnosti, či osobně na přepážce České pošty.

Pozor - doba uložení zásilky na České poště je 10 dnů! Po uplynutí doby uložení se zásilka vrací jako nevyzvednutá zpět.
 
O veškerých nesrovnalostech nás, prosím, informujte e-mailem na: csb@broumovsko.cz
 
S fotodárky od nás zároveň pomáháte... Děkujeme